Beoordelingen van La Cubanita Weert

Recente recensies van La Cubanita Weert

4 sterren na 115 reviews

, 19-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heel lekker

Reactie van La Cubanita:Dankjewel Tara! Hopelijk tot snel in ons restaurant. Groet, team Cubanita

, 17-04-2021

Kwaliteit:

Rating

De tapas waren lekker. Vooral de chorizokroketjes waren heerlijk!

Reactie van La Cubanita:Dankjewel voor de complimenten Lia!

, 15-04-2021

Kwaliteit:

Rating

, 10-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk alleen jammer dat ze het brood waren vergeten wat we wel besteld hadden. Echt aan te bevelen.

Reactie van La Cubanita:Dankjewel voor deze mooie review! Onze excuses dat het brood er niet bij zat. Deze hebben jullie voor de volgende keer tegoed! Je mag het dan bij de opmerkingen noteren. Groetjes van team Cubanita

, 06-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was echt weer heerlijk.

Reactie van La Cubanita:Thanks Kim!

, 06-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

kwaliteit prima, temperatuur niet optimaal bezorging uitstekend

Reactie van La Cubanita:Bedankt Jos! Wij pakken alles extra in met folie voor de warmte, onze excuus dat het niet de juiste temperatuur is gebleven.

, 05-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom super service en heerlijk eten..

Reactie van La Cubanita:Thanks Sven!!!!

, 05-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel, keurig bezorgd, op temperatuur en een goede bereiding, kortom heerlijk! Zodra het weer kan/mag komen we zeker een keertje “live”.

Reactie van La Cubanita:We kunnen niet wachten Suzanne! Dankjewel voor de mooie review.

, 04-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en keurig op tijd geleverd. Doen we nog een keer!

Reactie van La Cubanita:Fijn Herm! Hopelijk tot snel in ons restaurant!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was perfect op tijd. De gerechten waren niet heel bijzonder maar wel erg lekker. Bestelling plaatsten was makkelijk en ging snel.

Reactie van La Cubanita:Bedankt Linde!

, 28-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten ,super bezorging

Reactie van La Cubanita:Wauw! Dankjewel Helmie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker en relatief goedkoop

Reactie van La Cubanita:Thanks Tristan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Zeer tevreden. Heerlijke gerechten goed warm gehouden . Voldoende variatie om te kiezen. Gemakkelijk te bestellen.

Reactie van La Cubanita:Dankjewel Margey voor de mooie review!

, 13-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker, voor herhaling vatbaar maar dan liever in het restaurant.

Reactie van La Cubanita:Dankjewel Hanneke! Inderdaad liever in het restaurant, wij hopen dat dit heel snel kan!

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er was iets misgegaan met de bestelling.. we hadden lang gewacht maar er was niks geleverd.. Perfect en snel opgelost met een stukje heerlijke cheesecake als goedmaker! Helemaal top!

Reactie van La Cubanita:Onze bezorger had inderdaad helaas bij een ander adres bezorgd, als dat bij jullie! Ontzettend bedankt voor jullie geduld en deze mooie review!

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Superlekker!

Reactie van La Cubanita:Dankjewel Kleinduimpje!

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Genoten van de heerlijke tapas. Keurig verzorgd geleverd. Aan niks ontbrak het. Vriendelijke bezorger. Wij zullen zeker vaker gaan bestellen.

Reactie van La Cubanita:Wat fijn om te lezen! Hopelijk tot snel weer!

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer fijne organisatie! Hard werkende mensen en onwijs lekker eten. Super gastvrije mensen die het eten bezorgen en houden zich ook volledig aan de corona maatregelen. Echt heel lekker!

Reactie van La Cubanita:Wauw Denise, super bedankt voor deze mooie complimenten!

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Belde netjes dat de bezorger onderweg was. Mooi op tijd bezorgd. De saus zat apart wat wel prettig is. En het was weer heerlijk!

Reactie van La Cubanita:Dankjewel Patricia!

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voldoende keuze op de site, snel en vriendelijk geleverd en heerlijk gegeten👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Tapas gehaald voor thuis. Kwaliteit eten is prima, maar geen hoogvlieger. Zou wel iets mee variatie in de menu kaart kunnen. Het zijn wel erg standaard tapas. En om dan goed onderscheidend te zijn niet de kwaliteit wel heel goed zijn en dat is het niet.

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

, 18-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Super lekker en een leuk persoonlijk berichtje op het bonnetje! Zeker een aanrader!

, 17-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk en lekker warm !

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en mooi op tijd👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was boven verwachting heerlijk goed, ondanks dat de aardappel gerechten bijna koud waren. Maar dat kan weer gerelateerd zijn, maar desondanks voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

, 03-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de eerste keer besteld bij La Cubanita Weert. De bezorgindicatie was 40 minuten (via thuisbezorgd), bestelbevestiging gaf aan 1 uur en 3 kwartier. Uiteindelijk na 2,5 uur pas ons eten gekregen! Het eten was lekker, maar helaas lauw.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rond 19:00 uur besteld. Konden kiezen uit twee bezorgmomenten: ‘zo snel mogelijk’ of ‘20:00’. Gekozen voor ‘zo snel mogelijk’. Helaas werd het pas om 21:20 bezorgd. Heel raar als we ook voor bezorgmoment om 20:00 uur hadden kunnen kiezen. Je kunt mensen ook niet ruim 2 uur op hun eten laten wachten. Van tevoren informeren over de lange levertijd zou wenselijk zijn (niet pas nadat er al besteld is). Het eten was wel lekker en voldoende, daarover niets te klagen!

, 25-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, precies op tijd geleverd. Top!

, 25-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk alleen het restaurant was wat moeilijk te vinden doordat het afhalen bij een ander restaurant was. En tip ook dit te benoemen als je de bevestiging van je bestelling krijgt dat je het in een ander restaurant afhaalt.

, 25-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig dat er ook in Nederweert wordt bezorgd. Keurig op de tijd bezorgd zoals is afgesproken. Alles netjes verpakt en nog warm. Er werd zelfs mee gedacht hoe we volgende keer goedkoper uit kunnen zijn door een box te bestellen i.p,v. losse gerechtjes. Het smaakte prima en de porties die we hadden besteld waren ruim voldoende.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima!

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was goed verzorgd en heerlijke tapas.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en goede service/bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede tapas voor een goede prijs

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, alles optijd en goed geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelde hapjes waren super van kwaliteit. De bezorging was snel.. super snel.. een half uur eerder dan in eerste instantie vermeld. helemaal top

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed , netjes verpakt en warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 product niet geleverd. Varkenshaas erg droog en aan de koude kant Ham met meloen was lekker,maar zou fijn zijn als de schil eraf is. Brood was erg krokant...vrij hard en taai Toast met zalm was letterlijk wat het zegt... mocht wel iets meer smaak aan zitten. Prima voor een keer,maar wij zullen niet snel nog een keer bestellen. Wellicht wel bij eten in restaurant dat we het nog een kans willen geven.

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd ervan genoten , zeker voor herhaling vatbaar!

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gister al voor de zoveelste keer besteld, heerlijk en lekker warm! Ze waren de frietjes vergeten, gebeld en binnen 10minuten nageleverd als compensatie een 3x zo grote portie gekregen, heerlijk en super service!

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten, dankjulliewel!

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Goeie boxen,lekker eten! Miste af en toe de zout! Maar smaken verschillen😊

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechtjes waren heerlijk! Goed dat de sausjes er apart bij worden gedaan. Warme gerechtjes waren (uiteraard) wat lauw geworden door de bezorging. We hebben er evengoed van genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten , mooie porties die goed warm bleven. Voor herhaling vatbaar.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere hapjes en goede, vriendelijke bezorgen

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals de vorige keer weer erg lekker, helaas ontbrak de sabotage-mayonaise, piccalilly-mayonaise, citroenmayonaisr, pittige saus en kerriemayonaise. Best veel dat ontbrak...

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik zig nog op de mail van de annulering van mijn bestelling te wachten

, 28-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en bezorging was netjes op tijd. Fijn dat er vega opties zijn.

, 28-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker 🤤 👍🏾

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was alles wat we kregen al koud of lauw.. heel erg jammer omdat we al ontzettend lang op ons eten hadden moeten wachten. Ik had er meer van verwacht.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Schandalig wat je voor € 33.00 krijgt Veel te kleine portie.s kipstukjes met honing mosterd saus zit geen saus bij kipkluifjes 3 stuks voor 3.50 2 stukjes kip bacon 3.50 Gaan we niet meer doen. We hadden nog honger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerlijk gezegd vonden we het best weinig en hadden we later nog honger. De friet was echt superweinig en koud helaas. De blikjes gratis bier waren vergeten maar werden later nagebracht . We kregen wel gratis brood erbij....beetje dubbel gevoel bij...maar qua hoeveelheid eten. Te weinig voor dit geld. Dit was dan wel weer leuk.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Super service en heerlijk eten, een aanrader!

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker maar de warme gerechten waren lauw helaas.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van de gerechten waren wisselend en de hoeveelheid van sommige gerechten was karig. Om 18.30 uur besteld en om 20.10 pas bezorgd. Ook was niet meer alles warm.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima geregeld en mooi op tijd !

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ohhh wat slecht. Koud. Geen smaak en te weinig. Jammer

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker, alleen is het na afhalen thuis niet meer zo warm. Niet echt erg met tapas, maar misschien iets beter verpakken om de warmte wat meer vast te houden.

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was super lekker en goed verpakt. Alles was prima verzorgd.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De eerste keer La Cubanita. Hier hebben we zeker geen spijt van! We konden onze 2 tapas schalen netjes op tijd ophalen. Alles was goed verzorgd, hygienisch, en bovendien ook enorm lekker! We hebben genoten en hopen hier zeker nogmaals te gaan eten. Zowel via de afhaalservice als in het restaurant zelf

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima verzorgd lekker en op tijd klaar voor ophalen

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

lekker en voor een goede prijs

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Op de afgesproken tijd de bestelling opgehaald, stond mooi op tijd klaar. Gerechtjes waren allemaal even lekker en een warme en koude box is voldoende voor 2 personen! Voor herhaling vatbaar!

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel lekker gegeten, alleen jammer dat er brood is vergeten, de aioli en tapenade zat er wel bij, en we hadden 2 zalm met toast besteld maar was er maar 1...

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was goed verzorgd en heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt team van La Cubanita

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! De kip met honing-mosterd saus moet je echt eens geprobeerd hebben. Kortom een echte aanrader!

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

erg lekker allemaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was lekker. Hamburgers waren van smaak redelijk. Uiterlijk had meer weg van kip nuggets. Maar algemeen zeker voor herhaling vatbaar.

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima service en lekker eten. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Smaken waren prima alleen het eten was koud. Ook vind ik 3,50 voor zo weinig maïs eigenlijk niet kunnen.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

We hadden eten besteld bij lacubanita weert en we vonden het niet lekker de sparibs waren lauw en de maiskolven waren wel erg weinig voor 3,50 en de zeeduivel was meer deeg dan vis. En van de kip met mosterdsaus had ik ook wel iets meer van verwacht. Al met al vond ik de 48 euro wat we kwa eten op tafel hadden staan wel erg veel dus ga ook nooit meer bestellen of uiteten bij lacubanita.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten! Top personeel!

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima service, we zijn zeer tevreden

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima service, we zijn zeer tevreden

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Zeer goed verzorgd goede kwaliteit en afhalen perfect geregeld mooi op tijd top

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hadden met koningsdag tapas gehaald, en het was zeker voor herhaling vatbaar! Bij thuiskomst was de tapas nog goed warm, terwijl we 20 minuten naar huis moeten rijden.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

5 sterren van de 5. Het was echt heel lekker, warm en goed verpakt.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekkere tapas Stond prima op tijd klaar Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Herkenbare smaak van la cubanita gaat bij het to go niet verloren. Tomaten sausje bij de gehaktballetjes en de sticky honing mosterd saus bij de kip was wel ver te zoeken, dat was wel jammer. Verder kwaliteit prima tegen een leuke prijs waardoor to go ook leuk is om te doen. Hopelijk blijft het to go concept in de toekomst ook en word de kaart van het huidige to go uitgebreid. De keus is wat aan de minimale kant t.o.v. van het aanbod van de kaart.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker maar voor het geld erg weinig, ik had beter de tapas los kunnen bestellen dan was ik goedkoper uit geweest. Ik heb netjes gebeld voor hoeveel personen is de box, 2 kreeg ik als antwoord. De porties zijn hetzelfde als je normaal 1 tapasbakje besteld dus nooit genoeg voor 2. Heel fijn en leuk idee van jullie om de boxen te maken maar geef wel waar voor je geld alsjeblieft.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was lekker, maar de porties waren erg klein. Je mag gerust zeggen dat 1 persoon dit gemakkelijk op kan en toch voor een prijs van 40 euro.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk afhaal eten, zeker een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke tapas. Hadden twee boxen besteld. Vooral de kipkluifjes, gamba's zoete aardappelfriet en de kip-pastasalade waren erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij vonden het helaas tegenvallen. Alles was in een plastic verpakking bijelkaar en doorelkaar gedaan. Ik had aangegeven sausjes apart, maar er zaten helemaal geen sausjes bij. Verder vonden we het weinig, 2 kipkluifjes, weinig friet, kaas en chorizokroketjes in foute verpakking gedaan. Duur betaald voor wat gefrituurde snacks.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was erg lekker. Echter, de verpakkingen waren zeer slecht. Alles zat in van die huidkleurige warmhoudbakken zonder aparte vakken. hierdoor lag alles op een hoop en door elkaar. Dus de gambaspiesjes met een stuk sparerib bijvoorbeeld. Verder zat er bijna nergens saus bij. De kipstukjes met honing-mosterdsaus waren hierdoor gewoon simpele kipnuggets zonder enige vorm van honing-mosterdsmaak. het enige waar saus bij zat en goed verpakt was, waren de twee porties tomaat-mozzarella spiesjes. Al met al was dit een zware teleurstelling ten opzichte van de verpakking die op de website wordt getoond. Hierdoor is de ietwat forse prijs het niet waard. Wij hadden met drie personen ieder acht tapas (€25,- p.p.). Normaal zou het op een zondag €23.50 p.p. geweest zijn voor onbeperkt tapas. De prijs met een degelijke verpakking en overal de sausjes bij zou hierbij best redelijk zijn, maar in dit geval was het echt te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Ik zou het dan ook niet aanbevele

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Erg onverzorgd. Weinig eten per gerechtje. Champignons waren veel te ver doorgebakken. De rest smaakt opzich prima maar was het geld niet waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij vonden het eten redelijk maar de presentatie was beneden peil. Afbeelding tonen niet de realiteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Afhaalmaaltijd zag er enorm sober uit, (te) kleine porties, zoete aardappelfrietjes waren gewoon ijskoud, geen aankleding, schotel van 4 tapas in 1 grote doos zonder verdeel bakjes/schotjes, smaak van tapas was wel oke maar het zag er gewoon niet uit. Nog een hele hoop te verbeteren...eerste indrukken zijn daalders waard. Voor mij (voorlopig) dus geen La cubanita Weert meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Niet tevreden, Verschillende gerechten de aantallen niet geleverd die besteld waren. Sommige gerechten zaten maar voor de helft gevuld en daarbij was het ook nog koud.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

We waren nogal teleurgesteld. Allereerst moesten ondanks dat we een ophaaltijd hadden doorgekregen ruim 20 minuten wachten. Eenmaal thuis gekomen bleek het bestelde en betaalde brood met tapenade er niet bij te zitten. Verder zagen de frietjes er niet erg smakelijk uit. Ook was het allemaal bij elkaar nogal weinig. Over het algemeen smaakte alles wel prima. Enkel de garnalen kroketten vielen tegen. We zullen niet snel nog eens bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was niet compleet de gamba's miste. Kan gebeuren gebeld met jullie en nieuwe opgehaald deze zaten in een sausbakje en waren koud toen ik thuis kwam. Na nog is goed gekeken te hebben naar de bestelling kwamen we erachter dat de kip met honing mosterd er niet bij zat maar gewoon kipnuggets waren plus de gehaktballetjes met saus waren gewoon droge gehakt balletjes zonder saus. Wij vinden alles bij elkaar super slecht en zullen daarom ook nooit meer iets bestellen bij jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

helaas hadden we kaaskroketjes gekregen ipv chorizo kroketjes en Hadden we nergens de sausjes bij.. Maar verder smaakte het prima. Dus we houden het op opstart probleempjes.. was de eerste avond voor Weert geloof ik..

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs / kwaliteit was niet echt in verhouding. Gerechten leken minder als op afbeeldingen. Champignons was echt een teleurstelling.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Alles gefrituurd, smaakte vlak en hetzelfde: kip, vis of aardappel. Leek allemaal uit dezelfde frituur te komen.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Weinig eten voor hetgeen dat betaald is

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima kwaliteit en lekker

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was een uur later klaar dan vermeld. De warme schotel was koud, wel OK van smaak echter de bestelde zeeduivel stukjes bleken kip te zijn... Niet fijn. De koude schotel was ok. De extra bakjes patatas bravas waren helaas niet voorzien van de beschreven pittige rode saus...er was helemaal geen saus. De zwarte plastic schotels zagen er niet echt aantrekkelijk uit. De warme schotel was ook opgebold door de (bij aankomst) niet meer warme gehaktballetjes. Lastig op te warmen in een schaal die niet tegen hitte kan. Al met al wel teleurstellend.

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Men was overrompeld door het aantal bestellingen, en doordat er daardoor té weinig personeel in de keuken was, werden zowat alle bestellingen ca. 45 min. later uitgeserveerd. Nu was het 45 min. extra wachten niet het grootste probleem. Een groter probleem was dat het eten niet warm was....bij ontvangst voelden de schalen al niet warm aan....dus thuis gekomen (na ca. 4 minuten) was het eten KOUD !!!!!

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

40 min langer moeten wachten op bestelling dan aangegeven was. Champignons zat een hele vreemde zure smaak aan, de rest was niet bijzonder lekker. Niet voor herhaling vatbaar

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Besteld om af te halen tijdens de “Coronatijd”. Bij het bestellen om 17:30 kon ik een ophaaltijd invullen. Ik koos voor 18:15. Nadat ik de bestelling had geplaatst, kreeg ik een bevestigingsmail & een mail dat ik het om 19:00 kon ophalen. Raar, want ik had net 18:15 ingevuld. Ik belde even om het na te vragen en een gestresste medewerker zei enkel “Ja, het is heel erg druk hier”. Nou goed, om 19:00 kwam ik bij La Cubanita (nu nog af te halen bij Bregje) aan en de tent zat vol met mensen - allemaal wachtende op hun bestelling. De een zat er 30 minuten, de ander 45 minuten en de ander al langer dan een uur. Niemand kwam toelichting geven of op z’n minst excuses aanbieden. Na wat geirriteerde vragen en opmerkingen van klanten, werd er aan een aantal mensen beloofd: nog 10 minuten. Dit werden er natuurlijk 20. Ik kreeg mijn bestelling uiteindelijk iets na 19:30. De bestelling zelf ... Sommige hapjes waren prima maar de zoete aardappelfriet was HARTSTIKKE ZWART. Echt bizar. Jammer

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Te lange wachttijd en zeer tegenvallende kwaliteit en smaak van het eten.

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Ze waren de cola en carpaccio vergeten, de aardappeltjes waren nog net niet zwart en het eten in het geheel was lauw..

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was goed, afhalen een drama. 17:40 besteld en 18:10 de bestelling pas. Niemand die je ook naar even te woord staat.

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas hebben we een half uur tot 45 minuten moeten wachten. Het personeel was nergens te bekennen en als je ze zag waren ze zeer onvriendelijk. Het eten was lekker maar niet warm. Normaal gesproken eten we altijd lekker bij la cubanita maar dit was helaas niet zo een succes. Groetjes Nikee en Roel

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten online besteld voor 17:20 uur tot 18:00 uur moeten wachten voor het klaar was. Het eten was verder goed .